Wednesday, October 7, 2009

tender........

semalam aku offday, so ingat nk lepak2 la kat umah,, lps tu ada feel nk g lpak umah wafie,
tbe2 lak, time wafie da datang je, ayah aku soh g ambek tender baik pulih skola kat SK Semente,
HAAHHH!!!! gilerrrr.... da la x pernh nk g ambek tender, tp aku tau la proses die, sbb time kat teknik dulu da blaja da,,
so.. aku pon ok la, sbb ayah aku x larat sgt time tu nk g, jd aku grak la ngan wafie, tp pg tu ktorg g skola men rantau panjang dulu, skola lame aku ngan wafie, jmpe ckg2 lame, tgo2, lg2 ustzh nor hazlin, menunggu mase je nak beranak lg, da sarat da tu, 8 bulan, huhuhu,
sharp kul 12, aku ngan waf g la SK Sementa nie, sampai2 je, xramai org, ada la dalam 3 4 org je, jd tnggu la, sekali, dalam kul 1.30 mcm tu, pergh,,, ramai giler kontracter yg nk ambek tender tu, adoi,,, pening gak la,
lps tu ada pakcik nie puji, 'mude2 lagi da jadi kontactor?? bagus'
wahhhhh.... terasa bangga lak, ahaha, lps tu start la proses penerangan tender, ape yg nk dibuat, ape yg n direpair, aku pon dgr n teliti borang BQ, dak2 kejuruteraan awam n binaan bangunan tau la mendealah nie,,
lps tu sume g lawat tapak, mak aih,, mmg nk kene repair habis la skola nie, dak2 kecik je,, tp mslhnye, skola tu da blh dikatekan uzur la jgk,.,,
lps beberapa gambar diambek, n lepas beberapa berbingcangan, aku pon grak la balek ke umah, explain kat ayah,, ayah pon mcm biase la muke die(x prnh la nk puji aku ke ape) ahaha,,,
first time ambek tender, mmg aku dapat rase, keje yang ayah aku wat selama masa die da bersara nie, x sangka, bsr gak pengorbanan ayah aku, padan la slame nie, die balek ptang je, sbb die pg ambek tender, aku kagum ngan ayah aku,
ayah, kalau da ditakdirkan org kene smbng syarikat Manza Bina tu, org sanggup... biarla, ayah dok umah je ek, biar org je yang wat keje2 yang selama nie ayah buat, biarla sampai ke tua, abg sayang ayah
!!!!!!

No comments:

Post a Comment