Friday, March 5, 2010

diriku yang gilaaaaaaa.......
aku da gile da pon
x tau da nk wat pe dlm hidop nie
walaupon aku brsyukur dgn ape yg aku ada,
tp ujuanNya lagi besar dri apa yg ak lh tnggung,,
selasa lepas, aku mngis,
memikirkan ape yg trjd kat umah
sbb time tu aku pon x tau la npe
leh lak trpikir psal umah
padahal dkt je
tp ntah la
lgpon mak n ayah aky da tua,
sape x risau
slame ni pon aku je yg ada kt umah yg leh jg die orag
wlaupn aku keje time tu
aku akn make sure yg dieorg ok(ada la cara2nye)
tp sjak aku msk ikm nie
aku mkin risau pasal dieorg
smpailah aku kene tarbiah ngan mmbr bilik aku
aku pnggil atok
thanks atok sbb wat aku sdar yg hidop nie
mmng bnyk dugaannye
thanks sbb wat aku sdr
bkn aku je yg risau pasal keluarga aku
malah sume dak2 dlm blk aku
leh dikate kan ketua keluarga, selain ayah dieorg
tu yg aku trsebab mlm tu
tp tenang la blk hati aku
skurang2 nye abg2 n kakak2 aku ada
walaupon da x serumah ngan mak ayah aku,
tp umah dieorang dkt
xpe la
pape yg bkl trjadi
aku kene trima
sbb tu sume ketentuan tuhan
aku xkley nk wt pape untk mengubahnye

No comments:

Post a Comment